Wednesday, December 3, 2008

Welcome

Well hello everyone!

This small place in the big world of Internet will be for the paintings I've done over the years. I just started the page last night (around midnight...) so be patient: it's coming! I probably put here also some stuff non-related to my porcelain doll making... will see...
That's it for now! Talk to you soon!

Bonjour tout le monde!

Ce petit coin de paradis dans le vaste monde de l'internet sera pour mes peintures que j'ai faites au cours des dernières années. J'ai créé cette page hier soir (aux alentours de minuit...) alors soyez patients: ça s'en vient! J'y mettrai aussi, fort probablement, toutes mes autres créations qui ne sont pas en relation avec mon atelier de poupées de porcelaine... nous verrons...
C'est tout pour maintenant! À la prochaine!

Louise

No comments: